Конференц сервіс

Конференц сервіс

Готель Соната – чудовий вибір для  проведення у Львові різноманітних ділових заходів — семінарів, конференцій, тренінгів, презентацій та переговорів.  Ми готові  прийняти та організувати захід будь якого рівня : від ділових переговорів на 10 осіб до масштабних конференцій на 700 осіб.

Можливість одночасного розміщення до 250 осіб в номерах готелю, великий приватний паркінг, цілодобове ресторанне обслуговування, безпровідний  та швидкісний WI-FI, професійне обладнання, досконала система кондиціонування з оптимальним температурним  режимом в будь-яку пору року, сприятимуть успішній та якісній організації заходів різного формату.

Професійна організація харчування (каво-перерви, бізнес-ланчі, вечері, фуршети, бенкети) стане прекрасним доповненням як у перервах, так  і при завершенні плідного робочого дня!

Параметри конференц-залів

Назва конференц-залу Площа, м кв. Варіанти розміщення, к-сть осіб.
Театр Клас Круглий стіл Буква «П»
Grand Hall «Sonata» 600 м кв. 450 140
Business Hall «Sonata» 175 м кв. 180 80
Event hall «Sonata» 140 м кв. 160 40
VIP кімната для переговорів 46 м кв. 35 15 15 20
Кімната для переговорів 30 м кв. 18 10 10 10

Вартість оренди конференц-залів *

Назва конференц-залу Повний робочий день, грн.

(до 8 годин)

Погодинна оренда, грн.

(від 2-х годин)

Grand Hall «Sonata» 15 000 2 000
Business Hall «Sonata» 5 000 850
Event hall «Sonata» 5 000 850
VIP кімната для переговорів 3 000 500
Кімната для переговорів 1 500 250

* У вартість оренди входить: базовий варіант розміщення, звукова система та мікрофон (за її наявності в конференц-залі),  безкоштовний доступ до мережі WI-FI, ноутбук, проекційний екран, проектор, фліпчарт  (10 листів паперу та 2 маркери), 2 вказівники. Додатковий час оренди (більше 8-ми годин) оплачується погодинно, відповідно до вказаних тарифів.

Вартість оренди обладнання *

Назва обладнання Вартість, грн.

 

Радіопрезентер з лазерною указкою від 200 грн
Додатковий блок паперу до фліпчарту (30 листів) 200/30 листів
Додаткові маркери 25/ 1 шт.
Система синхронного перекладу Williams від 3 000 / день
Радіомікрофон – гарнітура / петличка 350 грн/день
Конференц-мікрофон настільний для круглого столу / трибуни 200 грн/день
Пульт мікшерний 6 каналів (Soundcraft) 250 грн/день
Портативна система озвучення від 450 грн/день
Технічна підтримка 500 грн/день

*обладнання, не вказане в переліку обговорюється та оплачується додатково.

Комплексне харчування.

Ми раді запропонувати Вам організацію комплексного харчування для учасників заходів.

Враховуючи побажання кожного нашого клієнта та орієнтуючись на вказаний замовником бюджет, ми приємно здивуємо своєю лояльністю, сервісом та якістю наданих послуг.

Вартість  комплексного харчування *

Тип харчування Вартість, грн/ос.

 

Каво-перерви Econom (Light) – 35 грн/ос

Classik – 45 грн/ос.

Premium – 65 грн/ос.

VIP – 95 грн/ос.

Кулер з водою 150 грн/шт
Вода ( 0,5 л) пластик від 15 грн/1 пл
Бізнес-ланчі (комплексні обіди/вечері) Classik – 95 грн/ос.

Premium – 125 грн/ос.

Фуршети від 600 грн/ос.
Бенкети від 600 грн /ос.

*У вартість не включено ПДВ  та  10% за обслуговування конференцій більше 100 ос.

Ми станемо Вашим надійним бізнес-партнером та обіцяємо докласти максимум зусиль для проведення кожного заходу  на достойному рівні!

Sonata Hotel © 2015